
Verkkosivut kampanjoinnin tueksi
Asiakas
Vasemmistoliitto
Vuosi
2018
Mitä teimme?
Brändistrategia
Visuaalinen ilme
Graafinen suunnittelu
Tunnus
Brändiopas
Valokuvat
Antti Yrjönen
Touko Hujanen
Pinja Nikki
”Berry Creative oli työssään analyyttinen, intohimoinen ja perusteellinen. Kommunikaatiosta, projektinjohdosta ja luottamuksesta voi antaa täyden kympin. Inspiroiduimme itse työn tekemisen tavasta ja lopputulos otettiin suurella ilolla puolueessa vastaan.”
Meri Valkama, viestintäkoordinaattori, vasemmistoliitto
Vasemmistoliiton kannattajakunta oli muuttunut. Vasemmistoliitto tarvitsi uuden visuaalinen ilmeen, joka kuvaisi paremmin puoluetta. Toiveena oli tunnistettava ja helppokäyttöinen ilme, joka puhuttelisi uusia kohderyhmiä ja olisi samalla haluttava myös vanhoille kannattajille.
Suunnittelemamme ilmeuudistus auttoi vasemmistoliittoa menestymään tulevissa vaaleissa.
Puolueen ilmeuudistus on herkkyyttä vaativaa suunnittelutyötä. Eri konseptien, moodboardien ja luonnosten kautta saavutimme ratkaisun, joka kertoo uudistuneesta, optimistisesta ja särmikkäästä vasemmistoliitosta.
Uusi raikas ilme on otettu innostuneesti vastaan. Vasemmistoliiton päävärinä pysyi punainen, jonka sävy on päivitetty nykyaikaiseksi. Väripaletti täydentyy pehmeällä sinisellä, optimistisella keltaisella sekä tasa-arvoa heijastelevalla pinkillä. Puolueen tunnuksessa lentää voimakas ja eteenpäin katsova lintu, josta kuvastuvat vasemmiston vahvat ympäristöarvot.
Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.