
Helppokäyttöinen visuaalinen identiteetti kutsuu leikkimään
Asiakas
Rakennusliitto
Vuosi
2021
Mitä teimme?
Monikanavainen kampanja somessa, radiossa, työmailla, printti- ja digimediassa jäsenhankinnan tueksi
Valokuvat
Aleksi Poutanen
”Jäsenmaksun muutos ja tätä tukeva kampanja ovat vaikuttaneet positiivisesti jäsenkehitykseemme, Berry Creativen idea ja toteutus sopivat todella hyvin Rakennusliitolle.”
Janne Mäkinen, Viestintäpäällikkö, Rakennusliitto
Rakennusliitto halusi lisätä jäsenmääräänsä. Jäsenmäärän kasvattamiseksi Rakennusliitto muutti jäsenmaksun perusteita, mikä helpotti ja selkeytti jäsenmaksun maksamista. Tämän tueksi Rakennusliitto halusi saada laajasti näkyvyyttä liiton jäsenyyden tuomalle arvolle.
Berry Creative konseptoi monikanavaisen kampanjan, joka toi selkeästi esille Rakennusliiton tuoman arvon jäsenilleen. Kampanja toteutettiin laajasti printti- ja digimediassa, rakennustyömailla ja radiossa.
Kampanjan kantava ideana oli tuoda Rakennusliiton jäsenyyden arvo laajasti tietoon humoristisella, mutta samalla asiapitoisella otteella. Jäsenhankintakampanja saavutti laajasti kohderyhmänsä ja oli merkittävänä tukena uusien jäsenten hankinnassa Rakennusliitolle.
Helppokäyttöinen visuaalinen identiteetti kutsuu leikkimään
Verkkosivut kampanjoinnin tueksi
Y-Säätiön strategiavihko ja -videot
Lue lisää: Y-Säätiön toimintaa ohjaava strategian visualisointi →
Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.