Värikkäät ja energiset kuvitukset Smartumin viestintään
Asiakkaat
Novatron
Suomen Ekonomit
Smartum
Metsä Group
Asuntomessut
Vasemmistoliitto
Sitra
Mitä teemme
Kuvitus
Brändikuvitus
Strategiakuva
Infograafi
Vektorikuvitus
Lehtikuvitus
”Kun kuulin, että uudet tuotekuvituksemme ovat voittaneet kansainvälisen Red Dot -palkinnon, en ollut pysyä mekossani! Kuvitukset ilmentävät niitä elämän hetkiä ja sitä positiivista energiaa, jota Smartum-etuja käyttäessä koetaan. Samalla ne erottuvat rohkeasti muista.”
Eija (Epi) Sormunen, brändikokemusjohtaja, Smartum
Oma kuvitus erottuu
Omanlainen ja johdonmukainen kuvitustyyli tekee brändistä vahvemman ja tunnistettavamman. Brändille räätälöity kuvitus kiinnittää huomion ja ennen kaikkea tukee toivottuja mielikuvia.
Smartum
Värikkäät ja energiset kuvitukset Smartumin viestintään. Kuvitukset palkittiin vuonna 2019 Red Dot Awardilla kategoriassa Brands & Communication Design. Kuvitukset pääsivät myös Vuoden Huippujen parasta suomalaista luovaa suunnittelua esittelevään vuosikirjaan.
Suomen Ekonomit
Setti brändin mukaisia kuvituksia Suomen Ekonomeille. Sarjalliset kuvitukset auttavat nopeasti erottamaan Ekonomien tarjoamat palvelut toisistaan.
Metsä Group
Metsä Group halusi vuosikertomuksiinsa tyylikkäät ja brändiinsä sopivat kannet, jotka herättäisivät lukijassa wau-reaktion. Kansien tuli olla samanaikaisesti keskenään sarjalliset, mutta kuitenkin toisistaan selkeästi erottuvat. Tavoitteena oli voimakas, pelkistetty kuva, jotta vuosikertomukset erottuisivat edukseen ja vahvistaisivat samalla Metsä Groupin brändiä.
Martinlaakson ostari
Martinlaakson ostarin uuden visuaalisen ilmeen pääosassa ovat persoonalliset ostokset, jotka kuvaavat Martinlaakson monimuotoista perhettä. Ostarin seinillä viilettää vauhdikas kahvikuppi, hämmästynyt retiisi ja puuhkuttava kahvakuula!
Sitra
Shift 1.5 – digitaaliseen työkirjan kuvituksia. Sitra halusi julkaista digitaalisen metodikirjan, joka innostaisi ja ohjaisi organisaatioita ympäri maailman nopeuttamaan hyvien kestävien elämäntapojen omaksumista eri alueilla. Julkaisun tuli olla mahdollisimman innostava, käyttäjäystävällinen ja saavutettava.
Asuntomessut
Uuden brändi-ilmeen mukaiset kuvitukset Asuntomessujen 50-vuotisesta taipaleesta kertovaan historiikkiin.
Ekonomi-lehti
Lehtikuvituksia onnellisia työntekijöitä käsittelevään artikkeliin. Pirteän väriset kuvitukset toimivat katseen vangitsijoina ja kutsuivat lukemaan jutun.
Vasemmistoliitto
Reilu siirtymä -kampanjasivun kuvituksia.
Martinlaakson ostarin insight-työ
Insight-työtä kuvittavia kuvituksia. Berry Creative auttoi Norteconia selvittämään, mikä on haluttavaa ja erityistä martinlaaksolaisuudessa. Jalkauduimme Martinlaaksoon kysymään martsarilaisilta mistä he ovat ylpeitä ja mikä on Martsarissa heille erityistä.