Asiakas
Suomen Ekonomit –
Finlands Ekonomer ry

Vuosi
2020–

Mitä teimme?
Ulkoasu-uudistus
Lehden taitto

”Suomen Ekonomit etsi luovaa kumppania, jonka kanssa voimme vapauttaa potentiaalimme vaikuttavien viestintä- ja markkinointikampanjoiden tekemisessä. Berry Creative villitsi meidät joustavalla ja saumattomalla yhteistyömallilla, asioiden ytimiin pureutuvalla työskentelyotteella, huikeilla ideoilla ja erittäin laadukkaalla jäljellä.”

Ida Levänen, viestintä- ja markkinointipäällikkö Aino Juurikkala, viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija Suomen Ekonomit

Ekonomi-lehden taitto

Vakiintunut yhteistyömalli tuo varmuutta

Ekonomi-lehti on ekonomien ja kauppatieteen opiskelijoiden oma media. Lehdessä syvennytään tämän hetken ja tulevaisuuden ilmiöihin, ekonomiyhteisöä puhuttaviin asioihin sekä henkilökohtaiseen kehittymiseen. Lehti tavoittaa noin 55 000 kaupallisen alan asiantuntijaa ja opiskelijaa neljästi vuodessa. Olemme taittaneet lehteä vuodesta 2020 asti.

Ulkoasu-uudistuksella kohti parempaa brändimielikuvaa

Vuonna 2022 teimme lehdelle kevyen ulkoasu-uudistuksen, jonka tavoitteena oli parantaa ja tukea Suomen Ekonomien brändimielikuvaa ammattimaisena ja laadukkaana järjestönä.

Pikkujuttujen aukeamat saivat uuden ilmavan taittopohjan, joka tekee lukukokemuksesta miellyttävän. Samalla kirkastimme juttujen sisällön rakennetta, jotta tekstin luomisesta tulisi toimitukselle selkeämpää. Otsikoihin tuotiin brändifontin rinnalle uusi modernimpi fontti. Myös kansi koki päivityksen, kun nostimme lehden nimen hierarkiassa ensimmäiseksi. Lisäksi päivitimme väripaletin vastaamaan Suomen Ekonomien nykyisiä brändivärejä.

Infograafeja Ekonomi-lehteen