Rakkaustarinamme
Vuosien saatossa Berry Creative on palvellut satoja asiakkaita mitä moninaisimmilla projekteilla. Tässä muutama.
Isot ja pienet visuaalisen luovan suunnittelun työt helposti ja laadukkaasti.
Brändinmukainen visualisointi on loistava työkalu strategian jalkautukseen
Brändin mukainen, räätälöity kuvitus erottuu kilpailijoista
Alltime mainostoimistoyhteistyö
Lue lisää: Visuaalinen suunnittelu osana Alltimen brändin jalkautusta →
Brändiuudistuksella voimaa kansainväliseen kasvuun
Nordic Healthcare Group vauhditti kasvuaan verkkosivu-uudistuksella
Lue lisää: Nordic Healthcare Groupin myyntiä lisäävät verkkosivut →
Tunnettuutta ja erottuvuutta lisäävä mainoskampanja
Berry Creative on VAV:n sopimustoimittaja graafiselle tuotannolle ja luovalle työlle
Lehden taittoa vuodesta 2020
Suomen Ekonomit ja Berry Creative tekevät yhdessä vaikuttavia viestintä- ja markkinointikampanjoita
Brändiuudistuksen ytimessä olivat kasvua hakevan yrityksen muutosjohtaminen sekä visuaalinen ilme
Kauppakeskus Hertsi ja Berry Creative tekevät tiivistä yhteistyötä markkinoinnissa ja kampanjasuunnittelussa
Lue lisää: Mainostoimistoyhteistyö kauppakeskus Hertsin kanssa →
Tavoitteena edelläkävijän status puutarhaharrastajien parissa
Brändikampanja tunnettuuden kasvattamiseen
Monikanavainen kampanja jäsenhankinnan tueksi
Uuden teemalehden tavoitteena oli nuorentaa Avun brändiä ja tuoda lehdelle uusia lukijoita
Vanhan hotelliklassikon brändi pestiin ja prässättiin
Pieni etelälappilainen Tervola tekee toisin, pilke silmäkulmassa
Vaisalan brändiä tukeva vierailukokemus
Helppokäyttöinen visuaalinen identiteetti kutsuu leikkimään
Y-Säätiön strategiavihko ja -videot
Lue lisää: Y-Säätiön toimintaa ohjaava strategian visualisointi →
Uusi brändi-ilme tarjoaa kurkistuksia asumisen teemoihin
Verkkosivut kampanjoinnin tueksi
Sitran julkaisu opastaa, kuinka inspiroida ihmisiä elämään kestävämpää arkea
Valotaideaukio Kruunuvuorenrantaan
Visuaalinen identiteetti vantaalaiselle lähiostarille
Rohkea, omaperäinen ja innostava identiteetti Keran Halleille
Alueen brändi-identiteetin luominen kokemuksellisin keinoin
Ilmastonmuutoksen vaikutusten konkretisointi postimerkin avulla
Kiipeiltävä ja liu’uttava toiminnallinen teos kaupunkitilassa
Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä
Värikkäät ja energiset kuvitukset Smartumin viestintään
Vaalivoittoon siivittänyt brändiuudistus
Pysäköintitalon kokonaisvaltainen taidesuunnitelma sekä opasteet
Turvallinen leikkipaikka vilkkaalla kävelykadulla
Pohdiskelevan ja elävän tilataideteoksen konseptisuunnitelma
Useasti Vuoden asiakaslehti -kilpailun voittanut lehti
Kauniaislaisten uuden pääaukion suunnittelu yhdessä Rambollin kanssa
Julkista taidetta kaikille aisteille
Taidemuseon työmaanäkyvyys
Lapsille miellyttävämpi ja leikkisämpi sairaalakokemus
Installaatio ja sosiaalisen median viraalihitti Habitarelle
Leikkisä veistos ja leikkipaikan suunnitelma
Brändin kirkastaminen tavoitehakuiseksi, innostavaksi ja käyttäjälähtöiseksi
Postimerkkisarja Suomen merkittävimmästä kansainvälisestä taiteilijasta
Postimerkkisarja esittelee maa-, meri- ja ilmavoimien historiaa ja nykypäivää
Vuoden ympäristörakenne 2016
Onnesta, ilosta ja käsitöistä viestivä visuaalinen identiteetti
Brändiarvoa parantavat vuosikertomukset
Aluekehityssuunnitelmien identiteettioppaat tukemaan kolmen kehittyvän kaupunginosan kaupunkisuunnittelua
Espoon teatterin ja kulttuurikeskuksen arkkitehtuurikilpailuehdotuksen maisemasuunnitelma
Taidekonsepti, joka tuo keväisen metsän tunnelmaa tiiviisti rakennettuun kaupunkiin
Kilpailuehdotus asuinkortteliin
Taiteen koordinointi uuteen kauppakeskukseen
Karttateemainen pysäköintitalo
Vuodesta 2006 jatkunut lehdentekokumppanuus
Istutustapahtuma ja väliaikainen puisto Kauniaisiin osana WDC2012-vuotta
Uusi suunta lehtiuudistuksen avulla
Lehti myyntityön tueksi
Lehden taittoprosessin tehostaminen kolmestatoista päivästä kolmeen päivään
Brändin "uudelleenkäynnistys" palauttaa brändiviestinnän oikeille urille
Lue lisää: M2-Kodit-brändin ”reboot” ja markkinoinnin vuosiyhteistyö →