Pitäisikö meidän tehdä brändillemme jotakin? Mun mielestä ei, sun mielestä ehkä. Keräsimme neuvot joiden kanssa tietää tekevänsä oikeita asioita.
Viestintä- ja brändistrategia, insight ja strategian jalkautus
Viestinnän, markkinoinnin ja luovan suunnittelun tehtävä on auttaa organisaatiota saavuttamaan sen strategiset tavoitteet.
Autamme
- konkretisoimaan ja priorisoimaan organisaationne tavoitteet ja onnistumisen mittarit
- määrittämään, keitä onnistumiseen liittyy
- ymmärtämään heidän tarpeensa ja todellisuutensa
- jäsentämään, miten heitä voidaan palvella viestinnällä, markkinoinnilla ja luovalla suunnittelulla sekä ohjata toimimaan asiakkaallemme suotuisalla tavalla
- sisäisen ja ulkoisen muutoksen todeksi tekemisessä.
Viestinnän ja strategian rakkausliitto: Opi, miten muut suomalaiset viestintä- ja markkinointijohtajat jäsentävät työnsä.
”Halusimme keskittyä erityisesti suoraan liiketoimintastrategiaan vaikuttaviin valintoihin. Tässä osaamisessa Berry Creative erottui edukseen.”
Antti Kalske, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Alltime Group Oy
Strategia- ja insight -töitämme
Brändiuudistuksen ytimessä olivat kasvua hakevan yrityksen muutosjohtaminen sekä visuaalinen ilme
Suomen Ekonomit ja Berry Creative tekevät yhdessä vaikuttavia viestintä- ja markkinointikampanjoita
Pieni etelälappilainen Tervola tekee toisin, pilke silmäkulmassa
Martinlaakson ostari osaksi Martinlaakson identiteettiä