Pitäisikö meidän tehdä brändillemme jotakin? Mun mielestä ei, sun mielestä ehkä. Keräsimme neuvot joiden kanssa tietää tekevänsä oikeita asioita.
Luovat kampanjaideat ja toteutukset kaikkiin kanaviin
Suunnittelemme ja toteutamme rohkeita ja erottuvia monikanavaisia kampanjoita, joilla on mitattavia vaikutuksia suhteessa kohderyhmäsi käyttäytymiseen.
Brändikampanjan tavoitteena on kasvattaa organisaatiosi ja/tai palvelusi ulkoista tunnettuutta ja vetovoimaa, brändiarvoa, pitkällä aikavälillä.
Brändillistä viestintää kannattaa toteuttaa myös organisaation sisällä, jolloin kohteena on oma henkilöstö ja tavoitteena organisaatioidentiteetin vahvistaminen tai työnantajamielikuvan parantaminen.
Hyvin suunniteltu ja kohdennettu taktinen kampanja vaikuttaa rajattuun kohderyhmään tehokkaasti ja tuottaa jonkin mitattavan hyödyn nopeasti. Myös taktisessa kampanjassa on aina brändillinen ulottuvuus, mutta ensisijaisena tavoitteena on saada aikaan yksi selkeästi määritelty vaikutus kuten ohjaus verkkosivulle jonkin palvelupolun alkuun tai vaikkapa liittyminen jäseneksi.
”Jäsenmaksun muutos ja tätä tukeva kampanja ovat vaikuttaneet positiivisesti jäsenkehitykseemme, Berry Creativen idea ja toteutus sopivat todella hyvin Rakennusliitolle.”
Janne Mäkinen, Viestintäpäällikkö, Rakennusliitto
Viimeisiä kampanjatekojamme
Haluatko jutella lisää?
Sampsa Ville Voutilainen
Johtava asiantuntija, viestintä ja brändit
sampsa@berrycreative.fi
+358 41 5297 052