Pitäisikö meidän tehdä brändillemme jotakin? Mun mielestä ei, sun mielestä ehkä. Keräsimme neuvot joiden kanssa tietää tekevänsä oikeita asioita.
Julkaisut ja verkkosivusuunnittelu
Niin perinteisen julkaisun kuin verkkosivunkin tehtävä on tavoittaa haluttu kohderyhmä, olla sille kiinnostava sekä ohjata sen toimintaa tavalla, joka hyödyttää paitsi asiakastamme myös kohderyhmää itseään, ja parhaimmillaan koko maailmaa.
Autamme jäsentämään, kenelle julkaisu tai verkkosivusto on suunnattu, millaista hyötyä sillä tavoitellaan ja miten se voi olla kohderyhmilleen arvokas. Laskemme panos-tuotos-suhteen, tarkastelemme sen käyttöpolkua ja miten sen osat voivat tukea toisiaan.
Konseptoimme ja visualisoimme verkkosivun tai julkaisun teille parhaiten sopiviin kanaviin, olipa kyseessä sitten perinteinen printtimedia tai digitaalinen alusta.
Tai taitamme palkittuja lehtiä. Senkin osaamme.
”Kaikkinensa olemme kiitollisia siitä, että saimme tehdä uudenlaisen Kotipuutarhan alan parhaiden, monitaitoisten ammattilaisten kanssa!”
Minna Siltala, päätoimittaja, Kotipuutarha-lehti
Viimeisiä lehti- ja verkkosivuhankkeitamme
Nordic Healthcare Group vauhditti kasvuaan verkkosivu-uudistuksella
Lue lisää: Nordic Healthcare Groupin myyntiä lisäävät verkkosivut →
Tavoitteena edelläkävijän status puutarhaharrastajien parissa
Verkkosivut kampanjoinnin tueksi
Useasti Vuoden asiakaslehti -kilpailun voittanut lehti
Uuden teemalehden tavoitteena oli nuorentaa Avun brändiä ja tuoda lehdelle uusia lukijoita
Vuodesta 2006 jatkunut lehdentekokumppanuus
Lehden taittoa vuodesta 2020
Haluatko jutella lisää?
Pia Ettala
Luova suunnittelija
pia@berrycreative.fi
+358 400 480 312