Meillä Berryllä puhutaan paljon rakkaudesta, sekä syvästä hyödystä. Jos haluaa rakastaa tosissaan ja olla jollekulle oikeasti hyödyllinen, pitää tehdä valintoja. Kaikille ei aikaa tai resursseja riitä kenellekään.
Tässä blogikirjoituksessa kirjoitin taannoin ajatuksia siitä, miten viestintää tai markkinointia voi jäsentää ja priorisoida mielekkäästi epävarmoina aikoina.
Jatkoimme blogikirjoituksen tiellä ja koostimme ystävillemme työkalun siitä, miten strategiasta johdetaan ja priorisoidaan tärkeimmät kohderyhmät, jäsennetään mitä heistä ymmärretään ja määritellään päälupaukset ja kanavat.
Käytännössä se on yksi Miro-työskentelytila, jossa on ohjevideot sisäiseen käyttöön. Lopputuloksena voi vaikka karsia turhia kanavia ja parantaa olemassaolevia. Vähintään pääsee keskustelemaan korkeimman johdon kanssa siitä, mikä on tärkeää.
Alla työkalun esittelyvideon linkki, kestoa hurjat 1 minuutti ja 30 sekuntia. Rahtusen synkän näköinen kaveri kuvassa, mutta uskaltakaa klikata!
Kiinnostuitko? Jaamme työkalua ystävillemme ilmaiseksi käyttöön. Laita minulle (timo@berrycreative.fi) tai meidän Ullalle viestiä (ulla@berrycreative.fi) niin kopioimme työkalun sinulle ja laitamme linkin perään. Ei velvoita mihinkään.