Lehden taittoprosessin tehostaminen kolmestatoista päivästä kolmeen päivään
Asiakas
Epiroc
Vuosi
2017–
Mitä teimme?
Asiakasymmärrys
Asiakaslehden uudistus
Lehtikonsepti
Art direction
Taitto
Valokuvat
Paavo Lehtonen
”Berry Creative konseptoi ja uudelleenvisualisoi asiakaslehtemme tukemaan myyjien työtä. Työ aloitettiin kartoittamalla myyjien tarpeet, joihin rakennettiin systemaattiset ratkaisut lehteen sisään. Lehti on saanut hyvää palautetta konserninlaajuisesti: Se on helppolukuinen ja tyylikäs. Innostuin Berry Creativen ammattilaisten proaktiivisuudesta, projektin hallinnasta sekä lopputuloksesta. Tekeminen oli minulle helppoa.”
Anna-Mari Tikander, viestintäpäällikkö, Atlas Copco
Lähtötilanne
Epiroc (ennen osa Atlas Copcoa) tarvitsi luottamusta herättävän kanavan kaivos- ja louhintateollisuuden tuotteilleen sekä myyntihenkilöiden tueksi.
Ratkaisu
Haastattelimme Epirocin myyjät, ja haastattelujen pohjalta teimme asiakaslehden konseptoinnin. Kehitimme lehden nimen ja uudistimme lehden vastaamaan visuaalisesti Epirocin uutta brändi-ilmettä.
Lopputulos
Projektin päätteeksi Berry Creativella on tyytyväinen asiakas ja Epirocilla lehti, jota myyjät käyttävät mielellään työnsä tukena.